Thursday 6 October 2011

..THERAPY

Diam tak diam, minggu ni dah nak masuk minggu yang kelima untuk semester 5 di UPM ni. Aku masih lagi busy untuk menyiapkan Thesis bagi bahagian pengenalan dan minggu ni kesihatan aku tidak berapa nak membantu sangat, setiap malam aku pasti akan terasa sakit di bahagian kepala, tak tahu kenapa dari dulu lagi penyakit ni selalu menyerang pada malam hari. aku just think positif dan just say strees kot. Aku sekarang begitu minat untuk menulis kerana aku dapat rasakan setiap kali aku menulis pasti bahuku merasa sedikit ringan untuk memikul beban yang aku pikul sekarang, dalam kelas tadi Dr Normaliza sendiri yang mengatakan bahawa jikalau kita selalu menulis ia boleh dijadikan terapi kerana kita meluahkan apa yang terpendam dalam hati ini dan pindahkannya pada menjadi kata-kata,

No comments:

Post a Comment