Thursday 29 December 2011

Asaimen terakhir..

Assalamualaikum..

Sudah banyak hari aku tidak post status dekat Blogg ni, inipun aku tertinggal beberapa perkara penting pertama sekali asaimen yang terakhir yang diberikan oleh Dr Normaliza or yang lebih popular denan Dr Nots. Inilah asaimen yang terakhir selepas aktiviti veideo yang kami lakukakn setiap minggu dalam kelas beliau.

Dr Nots merupakan seorang lecture yang sangat berdisiplin dalam kelas dan sanat komited, tidak mustahilah semeter ini dua kelas aku belajar dengan beliau pertama kelas Kesusasteraan dalam Multimedia dan kedua ialah kelas subjek Seni Lakon, selama 14 minggu dan dua kelas aku dengan beliau banyak perkara yang aku tahu, pertama sekali mengenai nak buat video tak mustahillah dekat youtube itu bersepah video kami jadi tak mustahilah ada di kalangna kami ramai pelajar-pelajar lain memnaggil kami ARTIS YOUtUBE... walaupun agak kurang ajar tetapi itu adalah penagan yang kami dapat daripada   kelas Dr Norts...

Setiap minggu kami dalam group akan buat video dan bermacam-macam drama yang akan berlaku, biasalah masing-masing kawan baik..ada sehingga yang ada masam muka, gaduh pun ada..ada pulak yang berlagak tahu semua dan ada jugak yang tahu cakap belakang..huhuhuhu..jika nak cerita kat sinii memang banyak lagi DRAMA yang berlaku.. tapi bila difikirkan semual inilah yang dipanggil pengalaman apabila kerja dalam kumpulan dan yang paling terbaik sekali semua kerja yang kami lakukan dalam DRMA tersebut adalah pengalaman yang paling indah, contohnya pada asaimen yang terakhir iaitu nak buat video untuk dokumentarai aku pertma kali naik motosikal dai highway...OMG!!!!..tapi inilah yang dipanggil pengalaman..

jika ada sesiapa nak tahu banyak lagi tentan Dr Normaliza Abd Rahim klik sahaja pada link ni http://aammwa.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment