Wednesday 7 December 2011

Ucapan Maaf..kepada Dr Normaliza Abd Rahim...

Minggu ni akan berakhir tetapi aku masih lagi tidak berkesempatan untuk menemui Doktor Normaliza, selaku Pensyarah subjek Seni Lakon. setiap hari jika ada kelapangan aku akan pergi kebiliknya untuk meminta maaf kerana aku tidak dapat hadir ke perjumpaan Produksi pada sabtu lepas, Aku bukan tidak mahu hadir tetapi aku diserang sakit mata, memang aku tahu yang kehadiran aku ke perjumpaan itu sememangnya tanggungjawab aku tetapi mata aku sebelah kanan bengkak seperti digam dengan gam kasut kerana aku tidak boleh nak bukak manakala mata belah kanan pun sama tetapi masih lagi boleh bukak hanya sakit dan seperti nak pecah bila aku melihat sesuatu yang terang.

Doktor saya harap doktor dapat maafkan saya dan terima semula saya sebagai pelajar doktor dan terlibat semula dalam Produksi teater ini...saya mengaku silap dan salah saya,

Maafkan saya Doktor...saya silap dan saya berharap Doktor dapat maafkan saya...

No comments:

Post a Comment