Thursday 3 November 2011

...Perampas...

...PERAMPAS....
Harini aku nak cerita tentang kisah di sebalik makna perktaan  'PERAMPAS'..
tadi masa tengah makan ada orang calling aku, tanya nama aku, so aku jawab walaupun nombor yang col aku aku tak kenal, dia tanya nama aku, jadi aku cakap jelah, then dia tanya aku apa hubungan aku dengan seorang hamba Allah ni, jadi aku cakap yang aku dengan dia selalu jugak mesej dan dia sering col aku, tak kira masa kadang-kadang dia cerita masalah hubungan dia dengan teman istimewanya itu dimana hubungan mereka dalam keadaan goyah menanti rebah..aku tak tahu pulak yang col aku itu adalah kapel dia, jadi dia ingatkan aku supaya jangan rapat lagi dengan budak itu..dia sempat cop aku lagi kata aku ni "PERAMPAS"...
kadang-kadang aku hairan kenapa orang sering saja tduh aku ni peramapas, boleh dikatakan di sepanjang aku belajar kat UPM ni dah lebih lima kali kot aku dapat panggilan dari pasangan masing-masing dimana dia kata aku ni "PERAMPAS",,,awal-awal memang terasa jugak sedih tapi bila dipikirkan mungkin aku ni ramai yang suka kot..so kepada pasangan masing-masing jagalah pasangan anda takut nanti ada tangkap lentok dengan aku pulak....

No comments:

Post a Comment